marți, 20 aprilie 2010

LA BOTEZUL LUI ANDREI

Sâmbătă am fost la botezul verişorului meu cel mai mic.
Din păcate, nu am ajuns la biserică... dar vă povestesc cum a fost după :



dar fiind cea mai mică dintre copii, am avut şi eu parte de ceva atenţie... prea multă după părerea mea...:P



buni şi străbuni:

străbunica are 4 strănepoţi... dintre care eu sunt prima fetiţă :D

deci am 3 verişori... până acum...
în ordine crescătoare: Andrei Octavian
Alexandru
Cătălin
mami exersează pentru mai incolo... :)
mie îmi place sus :)



sau legănată... E bine la tuşi în braţe :D


După cum era de aşteptat... a fost curtea plină de copii...


...năzdrăvani :)





unul dintre ... Cavalerii Mesei Rotunde
...love is in the air...
şi ca la orice chef... se chefuieşte :)


dar ăsta micu le ştie cel mai bine :D.
Vă arată el cum se bea şi se mănâncă... aşa... ca un om serios!... pe etape... progresive!








Alte cele de prin curte...
şi de la plimbare....


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu